Już niedługo... ...pozostało

Fitness

ABT – zestaw prostych ćwiczeń ujędrniających i wzmacniających mięśnie brzucha, ud i pośladków, prowadzonych w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką opartą na ciekawej i nieskomplikowanej choreografii, wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji fizycznej. ABT to wspaniała zabawa przy rozgrzewającej muzyce. Zajęcia zakończone są ćwiczeniami rozciągająco-relaksacyjnymi.

BODYCOMBAT ® energetyczny trening interwałowy. W rytm inspirującej muzyki i przy pomocy skutecznych technik wywodzących się z różnych sztuk walki, rzucasz wyzwanie wyimaginowanemu przeciwnikowi. Podczas treningu spalasz przeszło 500 kalorii, wzmacniasz mięsnie, stabilizujesz sylwetkę, zwiększasz pewność siebie.

BODYPUMP ® – jest treningiem intensywnym, przy użyciu gryfu z obciążeniem. Głównym celem tych zajęć jest wzmocnienie mięśni i spalenie tłuszczu. Każdy utwór jest dopasowany do ćwiczeń, w których koncentrujemy się na jednej grupie mięśniowej. Na tych zajęciach nie budujemy masy mięśniowej, tylko wysmuklamy mięśnie. Pump to odpowiedź na wszystkie potrzeby: utrata wagi, rehabilitacja i wysmuklenie mięśni.

CXWORX ® – 30-minutowy trening wzmacnia całe ciało, koncentruje się na mięśniach pleców i brzucha w obrębie tułowia. Dzięki regularnym treningom tych mięśni, nazywanych często "core", sylwetka nabiera prawidłowej postawy. Dodatkowo - uciążliwe bóle pleców, odczuwane po długotrwałym siedzeniu, staniu lub pochylaniu się, zanikają bezpowrotnie. Bohaterką zajęć jest guma oporowa, która przenosi każde - pozornie dobrze znane ćwiczenie - na wyższy poziom! 

HIIT - 25-minutowy intensywny trening interwałowy i superszybka recepta na spalanie tkanki tłuszczowej. Trening oparty jest na krótkich, lecz intensywnych sekwencjach, podzielonych krótkimi okresami odpoczynku - wszystko po to, aby do maksimum pobudzić metabolizm i sprawić, aby Twoje kalorie spalały się jeszcze wiele godzin po treningu.

JUMP i SHAPE - specjalnie opracowany system treningowy na trampolinach, składający się z czterech części: rozgrzewki, cardio, wzmacniania i rozciągania.  Pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Jump i Shape to ćwiczenia wyjątkowo bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, usprawniają krążenie i przemianę materii. Podczas jednego treningu można spalić nawet 1000 kalorii.

STEP i SHAPE – ćwiczenia aerobowe na stepie, wzmacniające mięśnie ud i pośladków. Interesujące choreografie doskonale wpływają na kondycję i poprawę sylwetki, łączone są z ćwiczeniami wzmacniającymi. W czasie zajęć wykorzystuje się takie przybory jak ciężarki czy gumy. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice, bezpieczeństwie i dokładności wykonywanych ćwiczeń. 

SHAPE - ćwiczenia wzmacniające. W czasie zajęć wykorzystuje się takie przybory jak ciężarki czy gumy. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice, bezpieczeństwie i dokładności wykonywanych ćwiczeń. 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – gimnastyka dla pań w umiarkowanym tempie, z wykorzystaniem dużych piłek, piłek lekarskich, stepów oraz gum. To doskonały trening wzmacniający i rozciągający szczególnie kręgosłup i mięśnie pleców. 

PILATES – to kompleksowy system ćwiczeń, który traktuje ciało całościowo. Koncentruje się zarówno na najgłębiej położonych mięśniach, jak i na muskulaturze zewnętrznej, angażując nie tylko ciało, ale i umysł oraz oddech. Innymi słowy jest to forma aktywności fizycznej i sportowej, która uaktywnia w takim samym stopniu ludzkie ciało, jak i wnętrze, łącząc koncepcje zachodnie i wschodnie. Celem tej metody jest osiągnięcie właściwej równowagi mięśniowej, poprzez wzmocnienie mięśni słabszych i rozciąganie tych, które są zbyt krótkie. Prowadzi to do zwiększenia kontroli, siły i elastyczności ciała, bez obciążania stawów i pleców, które zostają wzmocnione. Poza tym Pilates umożliwia zachowanie ładnej sylwetki i pomaga wyeliminować stres i niepokój.

PŁASKI BRZUCH + STRETCH (rozciąganie) – zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnianie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z intensywnej rozgrzewki, części wzmacniającej brzuch oraz ćwiczeń rozciągająco-relaksacyjnych na sam koniec.

 

GRAFIK FITNESS

   

CENNIK AEROBIK

   

CENNIK SPINNING / ZUMBA / JOGA / JUMP&SHAPE

   

 


© 2016 OAZA Kórnickie Centrum Rekreacji i Sportu
ul. Ignacego Krasickiego 1, 62-035 Kórnik


ZAMKNIJ